Il fine settimana/Het weekend - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu Il fine settimana/Het weekend - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

Il fine settimana/Het weekend

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

11 April 2016 | Italië, Firenze

Het weekend heb ik doorgebracht samen met een collega die een weekje is gekomen om bij te bezoeken. Zaterdag zijn we naar Fiesole geweest (voor mij de tweede keer, want ik was er al eerder in de week geweest). Het was wederom weer leuk om daar te zijn en het uitzicht was weer prachtig. Wel hebben we een wandeling gemaakt die ik zelf nog niet eerder gemaakt had.

Zondagochtend heb ik een fietstocht gemaakt langs de Arno. Het weer was prachtig en mooi uitzicht over de rivier en vanaf de verschillende bruggen.

Verder hebben we eigenlijk het weekend lekker rustig aan gedaan en een beetje door de stad gelopen.

• 11 April 2016 - 20:15

Pien:

Prachtige omgeving hoor Lies. Je vermaakt je prima zo te lezen. Je kijkt wel een beetje boos hoor. Even oefenen voor de spiegel