L'ultimo fine settimana/Het laatste weekend - Reisverslag uit Lucca, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu L'ultimo fine settimana/Het laatste weekend - Reisverslag uit Lucca, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

L'ultimo fine settimana/Het laatste weekend

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

23 Mei 2016 | Italië, Lucca

Afgelopen weekend was alweer mijn laatste weekend in Italië, de tijd is echt heel hard gegaan. Nog een laatste weekje naar school en dan zit mijn avontuur er alweer op.

Vrijdagmiddag heb ik na schooltijd nog een rondje door Lucca gelopen, ik had natuurlijk al wel in grote lijnen de stad bekeken, maar eigenlijk nog niks op de foto gezet, dus dat heb ik natuurlijk nog even gedaan, om ook van Lucca nog foto's als herinnering te hebben.

Zaterdag ben ik met de trein weer op pad gegaan naar een klein en schattig dorpje genaamd Castelnuovo ongeveer een uur met de trein bij Lucca vandaan. Het is een gezellig, klein dorpje in de Toscaanse heuvels waar ook hier weer prachtige uitzichten zijn over de heuvels.

Zondag ben ik ook nog een stukje met de trein op pad geweest naar Pistoia. Ook dat is een gezellig plaatsje met een prachtige Dom.
Natuurlijk heb ik ook hier weer de nodige foto's gemaakt.

• 23 Mei 2016 - 19:57

Pien:

Maar ik zie maar 1 foto;-) Nou die 8 weken zijn omgevlogen hè Lies. Je hebt ook zo ontzettend veel plekken en plaatsjes bezocht. Met al die prachtige uitzichten. Geniet nog maar goed van je laatste week.

• 24 Mei 2016 - 07:24

Patty:

Ha die Lies,

Je bella vista zit er inderdaad al weer bijna op.
    Heb je nog meer fotookes van je 2 laatste trein-uitstapjes?
    Geniet nog even met volle teugen, want voor je er erg in heb zit je op je stoeleke in het Castellum te genieten van onze wc-pasjes, hahahahaha.
    Breng je een pizza voor me mee !!!!!, een "echte"
    tot gauw
    Patty