Bergwandeling - Reisverslag uit Lucca, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu Bergwandeling - Reisverslag uit Lucca, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

Bergwandeling

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

26 Mei 2016 | Italië, Lucca

Gisterenmiddag was de activiteit met de school een wandeling in de bergen in de omgeving van Lucca. Eerst gingen we vanuit Lucca een stukje met de auto naar Marlia en daarna zijn we de berg op gelopen naar Matraia. Het was een zware en soms ook moeilijke wandeling, maar onderweg wel prachtig uitzicht.
Toen we eenmaal in Matraia waren aangekomen stond er een hapje en een drankje klaar om even bij te komen.
En gelukkig hoefde we niet meer naar beneden te lopen, maar gingen we gewoon met de auto terug naar Lucca.

• 27 Mei 2016 - 08:44

Patty:

Ha die Lies,
    Alweer gepakt en gezakt om naar ons kikkerlandje te komen.....???
    Geniet vandaag nog maar met groteske teugen.
    Je hebt in heel je "eerste reis" letterlijk en figuurlijke toppen bereikt en gezien.
    Breng je ook nog een lekker pizzaaaaatje voor me mee?
    Tot maandag Lies.
    Fijne reis terug!
    Groetjes Patty

• 27 Mei 2016 - 22:42

Tieneke:

Zo Lies dit zullen wel zo'n beetje de laatste foto's zijn van je Italiaanse avontuur. Wat is het snel gegaan zeg, niet te geloven dat het er nu al weer bijna op zit. Mooie foto's trouwens weer. Ik wens je in ieder geval een goede terugreis naar Nederland en nog een fijne tijd verder. Groetjes Tieneke