Voorbereidingen taalcursus - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu Voorbereidingen taalcursus - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen taalcursus

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

26 Maart 2016 | Nederland, Bodegraven

Sinds een aantal jaren is mijn droom om voor langere tijd naar Italië te gaan om daar een taalcursus Italiaans te gaan doen om (nog) beter Italiaans te leren.

Binnenkort is het zover, dan vertrek ik voor 8 weken naar Italië.
Ik ga taalcursus doen in Florence, Siena, Viareggio en Lucca.
Ik heb er heel veel zin in en ik hoop dat ik een gezellige, leuke, leerzame tijd in Italië zal hebben.

Via deze website hoop ik dat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn 'avonturen' en belevenissen. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie een reactie achterlaten op de berichten die ik dan later terug kan lezen.

Helaas is het internet in Italië minder 'ingeburgerd' dan in Nederland, maar ik hoop op school voldoende werkend internet te hebben om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik meemaak.

  • 26 Maart 2016 - 19:59

    Pien:

    Nou Lies dit is vast een goed begin want voorpret is ook al heel leuk.

  • 26 Maart 2016 - 20:35

    Inge:

    Leuk dat jij een site gaat bijhouden. Nogmaals veel plezier en ik wens je een goede reis.

    Groetjes Inge

  • 29 Maart 2016 - 14:09

    Afke:

    Lieve Lies,

    Nog paar dagen en dan ga je. Ontzettend veel plezier en geniet enorm van jouw nieuwe ervaringen!!
    Hartelijke groet, Afke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bodegraven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2016

Weer thuis

26 Mei 2016

Bergwandeling

23 Mei 2016

L'ultimo fine settimana/Het laatste weekend

19 Mei 2016

Cultuurmiddag

17 Mei 2016

Palazzo Pfanner
Lies

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5975

Voorgaande reizen:

26 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: