Palazzolo Michelangelo - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu Palazzolo Michelangelo - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

Palazzolo Michelangelo

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

12 April 2016 | Italië, Firenze

De eerste 2 lesdagen van de tweede week in Florence zitten er alweer op. Deze week zit ik in een vrij grote klas met in totaal (met mij erbij). 2 mensen van de groep van vorige week en verder allemaal nieuwe mensen. Een meisje uit Colombia, een dame uit New York, een heer uit Londen en nog een meisje uit Duitsland.

Gisterenmiddag na schooltijd ben ik naar het Piazzale Michelangelo geweest met mijn collega. Het was mooi weer, dus we zijn gaan lopen. Het was een hele wandeling, want we moesten een heel eind omhoog lopen. Maar al het zware werk werd beloond, want eenmaal boven hadden we een prachtig uitzicht over de stad.

Boven stonden ook bankjes, dus we hebben heerlijk in de zon genoten van het prachtige uitzicht en (heel) veel foto's gemaakt.

Toen we het wel gezien hadden, zijn we nog even in de kerk wezen kijken die ook op die heuvel stond en daarna met de bus weer naar beneden, omdat we geen zin hadden om naar beneden te gaan lopen.

• 12 April 2016 - 22:17

Heleen:

Hoi Lies, Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. Leuk dat we je zo kunnen volgen wat je allemaal beleefd. Heel veel groetjes, Heleen

• 13 April 2016 - 15:17

Petra:

Ha Lies, leuk om te kunnen lezen hoe het met je gaat! Gaaf ook om zoveel mensen uit de wereld te ontmoeten. Geniet ervan en succes ook met de studie he!

Groetjes, Petra

• 14 April 2016 - 14:43

Petra Bouwman:

Hoi Lies, wat leuk dat je het naar je zin hebt. En superleuk deze site. Doe Janneke de groeten en heel veel plezier.
    Groetjes Petra

• 14 April 2016 - 16:49

Pien:

Je ziet wel veel zo hoor en je leert Florence goed kennen. Leuk hoor. Morgen de laatste dag in Florence geniet ervan.