Rondje Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu Rondje Siena - Reisverslag uit Siena, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

Rondje Siena

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

21 April 2016 | Italië, Siena

Weer even een berichtje van mij vanuit Siena.
Dinsdagmiddag na schooltijd ben ik te voet een rondje gaan lopen door Siena om de stad een beetje te verkennen. Het is niet zo'n grote stad, dus ook niet zo heel ver lopen om de stad te verkennen.
Op een gegeven moment kwam ik op een plek waar vandaan ik mooi uitzicht had over de platteland aan de van Siena, dus heb ik mijn fototoestel maar weer gepakt.

Woensdagmiddag had de school een fietstocht georganiseerd door de heuvels in de omgeving van Siena. Ik heb aan deze fietstocht meegedaan. Het begin was zwaar, want toe moesten we een heel stuk, soms best wel steil, de heuvel op. We hadden wel een mountainbike met veel versnellingen, maar toch was dat nog best wel zwaar. Uiteindelijk heb ik toch gered om boven te komen en het uitzicht was de moeite waard.

  • 23 April 2016 - 15:44

    Pien:

    Straks krijg je nog spieren Lies en ga je sporten leuk vinden ha ha

  • 23 April 2016 - 15:46

    Pien:

    Nou de site werkt niet best, dit is de derde poging. Je ziet wel veel van de omgeving op deze manier. Mooie foto's weer. Geniet ervan. Nu nog een leuke Italiaan aan de haak slaan

  • 23 April 2016 - 15:47

    Pien:

    Er horen ook nog emoticons te staan, niet gelukt

  • 24 April 2016 - 08:35

    Bea:

    Straks heb je niks meer te maken met treinstoringen... kom je gewoon op de fiets naar werk! Mooie foto's, lekker groen! Je hebt vast mooier weer dan bij ons, hier nu natte sneeuw...
    Leuk om je verhalen te lezen, veel plezier en lekker genieten!
    Groeten, Bea

  • 25 April 2016 - 09:21

    Aagje:

    wat leuk om je verslagen te lezen en foto's te zien. Ik vind je echt stoer, hoor. Geniet lekker verder en vergeet straks de nederlandse taal niet:)

  • 27 April 2016 - 14:01

    Anne:

    Ziet er allemaal goed uit hoor Lies!
    Een hoop mooie foto's, ook van de vorige posts.
    Gelukkig moest je ook nog weer de heuvel af op je fiets, dat ging vast lekker makkelijk :P
    Heel veel plezier nog!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Siena

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2016

Weer thuis

26 Mei 2016

Bergwandeling

23 Mei 2016

L'ultimo fine settimana/Het laatste weekend

19 Mei 2016

Cultuurmiddag

17 Mei 2016

Palazzo Pfanner
Lies

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 5990

Voorgaande reizen:

26 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: