De eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu De eerste week alweer voorbij - Reisverslag uit Firenze, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

De eerste week alweer voorbij

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies

08 April 2016 | Italië, Firenze

De eerste lesweek in Florence zit er alweer op. Het is omgevlogen.
Het was een hele gezellige week met leuke mensen en een gezellige docent. Misschien heb ik volgend week nog wel dezelfde docent, ik hoop het wel in elk geval.
Aan de eind van de les van vandaag heb ik een test moeten maken en die had ik goed gemaakt, dus dat is ook heel leuk.

Volgende week maar weer zien met watvoor mensen ik in de klas kom, want voor een paar mensen uit mijn klas was dit al de laatste week.

  • 08 April 2016 - 12:24

    Anneke:

    Hoi Lies, Fijn dat je het naar je zin hebt en dat het zo goed gaat. Nog veel success verder hoor en geniet er maar van. Leuk om zo iets van je belevenissen te horen!

  • 08 April 2016 - 15:22

    Inge:

    Hoi hoi,

    Fijn dat je het naar je zin hebt. Hopelijk ontmoet je nog veel leuke mensen. Veel plezier dit weekend en hopelijk volgende week weer een leuke lesweek.

    Groetjes inge

  • 08 April 2016 - 23:59

    Alie:

    Hoi Lies..
    Fijn dat je het naar je zin heb, en dat het allemaal goed gaat.
    Suc6 voor de volgende week...Groetjes

  • 09 April 2016 - 22:59

    Bea:

    Hoi Lies, nou taaltesten zijn aan jou wel toevertrouwd, is het niet in het Nederlands dan nu dus ook in het Italiaans!!! Super!!!
    Lekker blijven genieten, wij genieten graag met je mee middels je verslagen.
    Heel veel groeten, Bea

  • 10 April 2016 - 09:04

    Pien:

    Fijn hoor Lies dat je het zo goed naar je zin hebt. Gelukkig heb je nog een paar weken. En ga je nog veel zien. K heb even op de weer app gekeken het ziet er wat het weer betreft goed uit. Veel,plezier nog en geniet ervan..

  • 10 April 2016 - 09:07

    Pien:

    Ik zag net pas de foto's van Palazzo Vecchio, indrukwekkend hoor, wat een prachtige schilderingen.

  • 13 April 2016 - 19:49

    Ellen Hoogendijk:

    Hoi Lies,
    Wat gaat de tijd snel, leuk dat je met allerlei nationaliteiten in de klas zit; fijn dat je het leuk hebt en het zo goed gaat. Veel succes en geniet ervan dat doen wij ook van jouw belevenissen!
    Groetjes,
    Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Firenze

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2016

Weer thuis

26 Mei 2016

Bergwandeling

23 Mei 2016

L'ultimo fine settimana/Het laatste weekend

19 Mei 2016

Cultuurmiddag

17 Mei 2016

Palazzo Pfanner
Lies

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 5997

Voorgaande reizen:

26 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: