Het zit er alweer op....... - Reisverslag uit Viareggio, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu Het zit er alweer op....... - Reisverslag uit Viareggio, Italië van Lies Markensteijn - WaarBenJij.nu

Het zit er alweer op.......

Blijf op de hoogte en volg Lies

13 Mei 2016 | Italië, Viareggio

…….ook in Viareggio is de tijd omgevlogen. Vandaag was alweer de laatste dag van de cursus hier. Ik heb 2 leuke weken gehad. De klas was leuk, 2 weken bijna dezelfde klas, veel leuke mensen leren kennen en aardige docenten gehad.
Helaas was de laatste paar dagen het weer niet heel goed meer, maar ja, dat leverde wel mooie foto’s op van ‘Un mare travolgente’, 'een woeste zee’.

Dankzij de fiets die ik gehuurd had, heb ik veel van de omgeving van Viareggio gezien en ook nog een keer een uitstapje met de trein gemaakt.

Morgen vertrek ik naar Lucca voor de laatste 2 weken van mijn Italiaanse avontuur.

  • 13 Mei 2016 - 16:12

    He:

    Hoi Lies ,

    heel veel plezier in Lucca! mijn favoriet! alvast een hele fijne verjaardag ! geniet ervan.

    gr Helen

  • 13 Mei 2016 - 16:13

    Helen :

    Hoi Lies ,
    gaat snel he, veel plezier in Lucca. mijn favoriet. fijne verjaardag, gr Helen

  • 15 Mei 2016 - 11:04

    Janneke:

    Ha die Lies,

    nu nog maar een keer via de mail. Allereerst mijn felicitatie voor je verjaardag. Maak er een gezellige dag van in Lucca. De laatste 2 wkn gaan in. Deze mooie ervaring kunnen ze je niet meer afnemen. Heel goed van je om je wens te volgen. Nog veel plezier de komende tijd. Hartelijke groeten Janneke

  • 16 Mei 2016 - 08:10

    Patty:

    Hoi Lies,

    Si spera avuto ieri un bel copleanno Toscana.
    E ancora godere l 'ultima fase di studio !!!!
    Gr Patty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Viareggio

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2016

Weer thuis

26 Mei 2016

Bergwandeling

23 Mei 2016

L'ultimo fine settimana/Het laatste weekend

19 Mei 2016

Cultuurmiddag

17 Mei 2016

Palazzo Pfanner
Lies

Actief sinds 26 Maart 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5999

Voorgaande reizen:

26 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: